Välkommen till NauticPro
Här hittar du information om NauticPro hur du kontaktar oss, kundtjänst, instruktioner om hur du gör ett köp och våra öppettider.
Vi ser fram emot att betjäna dig och har du frågor, kritik eller beröm är du alltid välkommen att kontakta oss.
Adress:
NauticPro av Carlab
Österled 28G
DK-4300 Holbaek
Danmark
OBS: Endast kontor/administration. Vi har inget lager på denna adress.
Information:
Telefon: 08-55924499
E-post: info@nauticpro.se
Webbplats: www.NauticPro.se
Företagsnamn: Carlab
Företagstyp: Enskild firma
SE/CVR: DK27331939
Etableringsår: 2003
Bank: Ringkjöbing Landbobank 7670-0004598004
Öppettider (Kundservice och kontor)
Mån-fre: 08.00 - 16.00
Helg & helgdagar: Stängt
Ovanstående tider gäller både e-post och telefonsupport. Vi strävar efter att svara på alla mejl inom 24 timmar på vardagar.
Kundtjänst
NauticPro är en webbutik, det går INTE att hämta och köpa lokalt. För NauticPro är det viktigt att du känner att du får rätt behandling. Om du inte håller med om ett ärende eller ett beslut, skriv ett e-postmeddelande där du förklarar ärendet från din sida, från början till slut, så kommer vi att granska ärendet igen och återkomma med skäl och svar. De allra flesta problem löses enkelt och snabbt, så kontakta oss gärna så kan vi lösa ärendet.
Info av retur/klagomål
Om du har returnerat en vara eller lämnat in en reklamation kommer du alltid (om vi har din mailadress) att få ett mail som bekräftar att vi har tagit emot varan/paketet. I mejlet får du information om processen kring behandlingen av din avbokning/klagomål.
Du hittar standardreturblanketten här: Returblankett
Sådan handlingar du känner till NauticPro
För att göra ett köp på NauticPro måste du gå igenom 5 steg.
1. Hitta varan/varorna du vill köpa, lägg till dem i din kundvagn och fortsätt till kassan.
2. Ange din personliga information.
3. Välj frakt-/betalningssätt
4. Välj betalningsmetod och acceptera villkoren
5. Kontrollera att all information stämmer på insamlingssidan och godkänn köpet.